Nog 12 keer slapen... - Reisverslag uit Antwerpen, België van Johan Weerdt - WaarBenJij.nu Nog 12 keer slapen... - Reisverslag uit Antwerpen, België van Johan Weerdt - WaarBenJij.nu

Nog 12 keer slapen...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Johan

04 December 2008 | België, Antwerpen

Heej iedereen,

Onze reis begint te naderen... vanaf nu kunnen jullie al onze verhalen, indrukken en avonturen volgen via deze website. We zullen proberen om jullie regelmatig een update te bezorgen van wat wij zoal beleefd hebben.

Nog is bedankt voor het leuke feestje van vorige week... zij die er niet bij waren, hadden ongelijk :-)

Tot snel!

Een toch al ietswat zenuwachtige Anke die ook de Johan wat nerveus maakt! :-)

  • 04 December 2008 - 17:14

    Gwendoline:

    Dag tortelduifjes,

    het feestje was de moeite, bedankt! Lang geleden dat ik nog zo'n kater heb gehad. Johan, buiten de sinterklaassnoep (net de Sint zijn hoofd verorberd) hebt ge hier nog niet veel gemist. Indien wel, zou ik het hier uiteraard niet openbaar kunnen maken, stel dat er collega's meelezen... Rep u voor de laatste sappige details dus naar de quiz, morgen!

    Uw trouwe fan (die zelfs als eerste reageert, ha!),

    gwendoline

  • 04 December 2008 - 20:23

    Eric Siereveld:

    Johan!

    Dat is lang geleden. Helaas is het er nooit van gekomen om wat af te spreken en de komende tijd zal dat ook niet gaan lukken begrijp ik.

    Op reis, niet verkeerd! Ik zal je verhalen volgen en wie weet kunnen we het glas nog eens samen heffen!

    Het beste!

    Mossels,
    Eric

  • 05 December 2008 - 07:38

    Maarten:

    Hey Johan

    Ik ben ook super benieuwd naar wat ge allemaal gaat meemaken. Ik kan uit ervaring spreken dat de helft gaat mislopen. Maar ge kent de oplossing: een café zoeken, 4 euro betalen, en nadenken over een oplossing bij ne frisse Stella.

    Succes!

  • 05 December 2008 - 08:29

    Sarah:

    hey Johan en Anke,

    jullie ook bedankt voor het leuke feestje!

    jullie koffers zijn toch al gepakt he :-) ik zou anders wel wat zenuwachtig worden ... :-)

    alvast heel veel plezier en een veilig reis ....
    tot binnekort

    groetjes
    sarah

  • 05 December 2008 - 21:23

    Anke & Johan:

    Het was inderdaad een SUPER leuk feestje!
    Den 30ste juni terug zo eentje? :-)

    Toedels

  • 08 December 2008 - 14:55

    Stefan & Lotti:

    Hey reizigers,

    wij konden er helaas niet bij zijn op dat feestje :-(,maar dat houd ons niet tegen om jullie een fijne reis toe te wensen.
    Veel plezier en zorg goed voor elkaar,dan komt dat allemaal dik in orde :-). En de rest dat horen we wel via deze weg hé.
    Groetjes Stefan & Lotti

  • 08 December 2008 - 20:19

    Hoi Anke:

    Ik wil je langs deze weg nog eens een goede reis wensen ! Maak de reis van jullie leven die je nooit zal vergeten he.

    groetjes Tania (die vant ocmw)

  • 11 December 2008 - 14:53

    K-Trien:

    Hey nichtje van me,

    Geniet 100% van jullie reisje, het kan niet anders dan fantastisch worden! En op de "dode" momentjes weten jullie nu wat doen met de waterbestendige UNO hé;-)
    dikke knus
    K-Trien

  • 12 December 2008 - 20:39

    Anke & Philippe:

    Jiehaa! Nu kan ik dus ook meevolgen! :o) Uiteraard wensen wij jullie ook een FAN-TAS-TISCHE reis toe!
    Ik verwacht zeker nog een telefoontje é Jo! ;o)
    Ik vraag me wel af waarom je altijd pas beseft dat je elkaar veel te weinig gezien hebt de laatste tijd als de ander voor een tijdje vertrekt. Maar dat maken we zeker weer goed in de toekomst!

    Lieve schatten, veel plezier samen en als je het niet meer weet: POINT IT!!

    Dikke zoen!

  • 15 December 2008 - 07:36

    Stéphanie:

    Dag trippers!

    Het is nu de laatste dag vóór jullie vertrek en niemand weet waar de wind jullie zoal naartoe zal leiden! Wat spannend!!! Maak voor je vertrekt nog gauw een CDtje met jullie favoriete muziek. Als jullie dan in de auto zitten, zet de CD dan op. Wanneer de muziek stopt, dan moeten jullie ook stoppen. Wat je dan allemaal te zien krijgt is onvoorstelbaar! Spannend!

    Beste trippers, keep on tripping!
    Stéphanie

    PS: Doe dat goed, geniet er met volle teugen van (en laat ons ook meegenieten) en ik kijk al uit naar het feestje in juni ;o)

  • 16 December 2008 - 18:51

    Karen:

    JAAAAA!!!

    Het is zover... jullie zijn net opgestegen... We hebben jullie uitgewuifd... wat niet leuk is omdat we jullie uiteraard heeeeel hard gaan missen, MAAR wat wel leuk is omdat jullie de reis van jullie leven gaan maken! :o)

    Zorg goed voor elkaar en zie da ge ons heel jaloers kunt maken in juni hé! ;o)

    Miljoenen dikke zoenen! ;o)

    Je (schoon)zusje,
    charioeke

  • 17 December 2008 - 17:06

    An T.:

    Ik hoop dat jullie een aangename vlucht hebben gehad en al kunnen genieten van het mooie nieuw-Zeeland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Johan

Actief sinds 22 Nov. 2008
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 9630

Voorgaande reizen:

16 December 2008 - 30 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: